Assalamualaikum,
Salam Ramadhan,
Okey, tatkala 1st entri ini ditulis, aku baru selesai membantu emak masak di dapur..

Selama ini, aku hny rajin membaca belog2 teman dan mana2 belog yg aku jumpa kat link2 org..
fuh...berfikir panjang sama ada mampukah aku menggalas tggungjawab ini (post entri , bace komen, buat org suka baca belog ni..etc) dan adakah org yg akan membaca belog aku..

**
Berfikir lagi..
tema mcm mana yg aku nak tulis eh?
seram,,,
komedi,,
komedi romantik,,,
fiksyen,,,
fesyen,,
gossip,,,
atau carca marba?
owh...
apa2 saje la eh...
sebaaaaabbb
belog ini BukanKisahSangat pooonnn...

3 Orang Tak Kisah ::

Anonymous said...

hi. selamat membelog sayang

suria said...

yeah..
wish me luck

Ana Syanaz said...

wah~~bloging ek!!!caiyuk...kna rajin loh~~

Post a Comment

kalau berani tulis la!