Hai..
kenapa aku buat blog eh?
tgk org lain ada blog,so aku pon nak gatal ada blog?
nak gila glam ke?
atau nak syok sendri eh?

okey!
begini...ada kaitannya juga sperti di atas..
tp fokus utama aku lebih kepada ingin berkongsi maklumat,
bercerita tentang hidup aku dan apa sahaja yg boleh membawa kebaikan kat semua yg membaca...

weh...
skema ke aku ni?
tak..tak..
tolong..aku tak skema..
maafkan aku sbb ni 2nd entri aku..
so aku masih tercari2 hala tuju ke bintang eh silap2..arah tuju bidang penulisan blog ini...
ya..sama2 kita saksikan nnt ya...
jap2..
klu korg ade rase blog aku mcm berbaur syok sendiri..
eloklah kiranya ditegur ya..
*olllehhhh!!!



*spt Nabil dlm Pisau Cukur..atau Enrique Gelaspechah

5 Orang Tak Kisah ::

nazirul izzat said...

slamat berusaha sayang

suria said...

izzat :nak komen tu dlm msg pon boleh

Unknown said...

wakakaka..macam kenal je ini orang..macam mana la leh jumpa... :D

mizz annie said...

gudluck suria..teruskn berbelog!

fana said...

hua hua hua welcome to the blogger world suria~~ hohoho

Post a Comment

kalau berani tulis la!